tankar

ligger i min säng och kan inte somna.
Var på bio tidigare ikväll och såg Beautiful creatures, som inte var så bra. Bättre har jag sett om jag säger så.
 
Kan inte somna, har för mycke tankar som snurrar runt i huvudet. Känns som en karusell som aldrig stannar utan bara ökar i fart och sen saktar ner för att kunna öka mer i fart igen. Tänker på allt dumt jag gjort och saker jag kunnat göra annorlunda. Men egentligen tjänar det inget till att älta det förflutna. Men det är svårt  att låta bli. Tankar på hur mitt liv hade sett ut om jag inte börjat trassla med maten, straffat mig själv genom att skära mig. Att sedan hamna i en depression och vara allmänt elak mot de jag älskar mest, det är inte kul. Jag ångrar så jävla mycket och känner så mycket  skuld.
Tårarna rinner nu bara av att  skriva lite av det här och jag känner att jag inte vill gräva djupare i mina känslor just nu. Men någon gång måste jag göra det och framförallt acceptera det som hänt ocj att jag inte kan förändra det som skett. Jag kan påverka min framtid och hur jag vill leva just nu. Då kommer min fråga, hur fan ska jag veta det när jag svänger i humör och känslor var femte minut??
Nee det är inte lätt inte, men vem har sagt att livet ska vara enkelt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

comewhatmay.blogg.se

Är en 23 årig tjej som haft det tufft här i livet. Försöker komma på fötter igen och leva det liv som jag förtjänar att ha. Det är inte lätt. Vägen dit är krokig och snirklig, men någon gång ska jag komma rätt.

RSS 2.0