Duktig tjej

Idag har jag varit duktig. Har inföskaffat ett nytt gymkort =D. Så nu jävlar ska jag träna har jag bestämt mig. Nu ska jag bli fit =P Haha.
Nee men skämt åsido så nu ska jag verkligen ta tag i det här och börja träna regelbundet. Men det känns lite läskigt oxå eftersom jag ska gå dit själv, förrut har jag alltid haft någon med mig. Så nu får jag försöka klara mig själv, men det ska gå det med =)
 
Känner mig på ett så oerhört bra humör idag. Lixom sprudlar av energi. Känns underbart eftersom de senaste dagarna annars bara varit piss och pannkaka.
 Kan bero på att solen sken idag, det gör faktiskt mycket för humöret.
Så nu när jag ändå är full av en massa energi och ork så ska jag ta tag i hemmet och plocka undan lite =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

comewhatmay.blogg.se

Är en 23 årig tjej som haft det tufft här i livet. Försöker komma på fötter igen och leva det liv som jag förtjänar att ha. Det är inte lätt. Vägen dit är krokig och snirklig, men någon gång ska jag komma rätt.

RSS 2.0