Nee

Nee säger jag baraDet är inte roligt att vara jag just nu.
Livet suger rent ut sagt.
Inatt var det katastrof. Hela dagen hade jag gått runt och mått helkonstigt och när natten kom blev det sju resor värre. Jag kastade mina lugnande i golvet och lyckades självklart träffa min älskade pojkvän med dem. Så han blev arg, vilket är fullt förståeligt. Å då blev jag ännu argare och ännu ledsnare. Låg sen och grät i en timme non-stop. Kände mig som världens hemskaste människa. Skämdes gjorde jag oxå. Skämdes för mitt beteende och för den jag är, eller rättare sagt blivit. Skämdes för att jag betedde mig som en skitstövel.
Kan bara hoppas på att den här kvällen blir annorlunda och bättre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

comewhatmay.blogg.se

Är en 23 årig tjej som haft det tufft här i livet. Försöker komma på fötter igen och leva det liv som jag förtjänar att ha. Det är inte lätt. Vägen dit är krokig och snirklig, men någon gång ska jag komma rätt.

RSS 2.0